EKO Smile

Условия за ползване

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПРОГРАМАТА EKO SMILE

Този документ определя реда и условията за участие в Програмата EKO Smile - дългосрочна, многофункционална промоционална инициатива, организирана от „ЕКО България“ ЕАД и насочена към клиентите на последното, която им предлага редица предимства при закупуване на продуктите и потребяване на услугите на ЕКО. Програмата EKO Smile се организира и предлага в България.

I. ДЕФИНИЦИИ И ТЪЛКУВАНЕ

Ако в този документ се използват думи, които започват с главна буква, това означава, че думата е дефинирана в настоящия раздел „Дефиниции и тълкуване“.

ЕКО“ е „ЕКО БЪЛГАРИЯ“ ЕАД, еднолично акционерно дружество, вписано в Търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел при Агенцията по вписванията, с ЕИК 130948987, с адрес на управление: гр. София, п.к. 1797, ул. „Лъчезар Станчев“ № 3, комплекс „Литекс Тауър“, ет. 9, тел: +(0) 359 (0) 2 4485500, факс №: + 359 (0) 2 4485585, имейл: office@eko.bg, интернет страница: www.eko.bg; 

Програма EKO Smile“ или „Програмата“ е промоционалната инициатива, предмет на настоящите Общи условия на Програмата EKO Smile. Програмата EKO Smile се организира от EKO и е насочена към онези клиенти на продукти и услуги на EKO, които отговарят на условията, посочени по-долу, като по удобен за такива клиенти начин им предлага по-добри възможности при потреблението на продуктите и услугите на ЕКО чрез вълнуващи предимства;

Общи условия на Програмата EKO Smile“, наричани още „Общи условия“, означават настоящите Общи условия;

EKO Smile Член/ове“ означава клиент на EKO, който се е регистрирал в Програмата EKO Smile, като е създал EKO Smile Профил съгласно тези Общи условия.  

EKO Smile Премиум Член“ или „Премиум член“ означава EKO Smile Член, който има право на по-широка гама предимства от Програмата EKO Smile, тъй като отговаря на определени критериите в съответствие с раздел VII от тези условия (в зависимост от съответната актуална редакция на цитирания раздел, който би могъл да бъде изменян от време на време), а „Премиум членство“ означава всеки период, през който EKO Smile Член е Премиум EKO Smile Член; 

Регистрационна форма“ означава приложимата регистрационна форма, която клиентите на EKO трябва да попълнят, за да се регистрират в Програмата EKO Smile и да създадат своя личен  EKO Smile Профил; 

EKO Smile Профил“ е цифров запис, съдържащ личната информация на клиента, историята на покупките и дейността му в рамките на Програмата EKO Smile. По същество това е дигитално пространство, определено за всеки отделен клиент в Програмата EKO Smile, посредством което клиентът може да печели и обменя точки, както е посочено по-долу, да проследява напредъка си в събирането на точки и награди и да получава персонализирани оферти и промоции;  

Идентификатор на EKO Smile Член“ или „Идентификатор“ означава уникалният номер, който се дава на EKO Smile Член, след като той успешно е създал своя EKO Smile Профил, и който служи като виртуален идентификатор на всеки EKO Smile Член;

EKO Smile Карта за лоялност“ или „Карта за лоялност“ означава или (i) физическа (пластмасова) карта, която се предоставя на клиентите на EKO при поискване в бензиностанциите EKO, или (ii) дигитална карта - софтуерна функция, която се появява под формата на QR код в Приложението EKO Smile, след като определен EKO Smile Член е създал своя EKO Smile Профил. Картата за лоялност (физическа или дигитална) служи като идентификатор на своя притежател (EKO Smile Член) при използването от негова страна на Програмата EKO Smile, така че притежателят на картата да може да се възползва от функциите и предимствата на Програмата;

EKO Smile Точки за лоялност“ или „Точки за лоялност“ означава цифрови информационни единици, които се зачисляват към EKO Smile Профилите и обозначават определени предимства (например отстъпки и участие в промоционални дейности), които притежателят на конкретен EKO Smile Профил има право да получи в резултат на своите покупки в бензиностанции EKO или участие в промоционални дейности и които периодично могат да дадат право на EKO Smile Членовете да участват в допълнителни промоционални дейности и инициативи. EKO Smile Точките за лоялност нямат парична стойност, не могат да бъдат обменяни за пари и са валидни най-малко две (2) години от датата, на която са спечелени;  

Баланс на EKO Smile Точките за лоялност“ означава общият брой Точки за лоялност на EKO Smile, които са зачислени към даден EKO Smile Профил и които съответният EKO Smile Член може да използва съгласно тези Общи условия; 

Обмяна на EKO Smile Точките за лоялност“ или „Обмяна на Точки“ или само „Обмяна“ са термините, обозначаващи процеса на заменяне на EKO Smile Точки за лоялност, събрани от EKO Smile Членове, срещу получаване на материални придобивки („награди“), например отстъпки за негоривни продукти за продажба на дребно (NFR), отстъпки за продукти, предлагани от EKO Smile Партньорите или в замяна на правото на участие в промоционалните инициативи на EKO. Обмяната е възможна чрез ПОС в бензиностанциите EKO, чрез Приложението EKO Smile или онлайн, чрез Портала за членове на EKO Smile, в съответствие с настоящите Общи условия и условията на конкретната промоция;

Награди“ означава материалните придобивки и предимствата, получавани от EKO Smile Членовете в процеса на Обмяна на EKO Smile Точките за лоялност;

„EKO Smile Игрите/Състезанията/Търговете“ са маркетингови инициативи (напр. игри с награди, колела за моментни печалби и др.), които се организират от EKO и се предлагат на членовете на EKO Smile, за да могат те да получат определени предимства (напр. да спечелят награда или да получат повече точки за лоялност на EKO Smile) в рамките на приложимото българско законодателство. EKO Smile Членовете могат да участват в такива инициативи безплатно или при условие, че закупят определен продукт. Участието в такива инициативи може да бъде предложено и на EKO Smile Членовете в замяна на EKO Smile Точки за лоялност на EKO Smile, както е посочено подробно в тези Общи условия. Всяка Игра/Състезание/Търг се подчинява на свои специфични условия, които ще бъдат публикувани на Уебсайта EKO Smile; 
„EKO Smile Промоции“ са оферти, направени от EKO или от EKO Smile Партньорите, при които EKO Smile Членовете могат да получат отстъпки и промоционални цени или EKO Smile Точки за лоялност (напр. клиент може да получи допълнителни EKO Smile Точки за лоялност по повод на рождения си ден). Тези промоции ще бъдат организирани от EKO периодично в рамките на Програмата EKO Smile и ще бъдат ограничени във времето. EKO Smile Промоции могат също така да бъдат насочени само към определени профили на членовете (например EKO Smile Премиум членове или членове, които имат рожден ден през съответната седмица/месец). Промоциите на EKO Smile ще подлежат на отделни правила и условия, които ще бъдат публикувани на уебсайта EKO Smile;

Купон EKO Smile“ или „Купон“ означава цифров или отпечатан на хартия код (обикновено състоящ се от букви и/или цифри), който дава право на притежателя си да получава определено предимство в рамките на програмата EKO Smile. Купонът EKO Smile съдържа дата на валидност, която ще бъде изписана върху купона. След изтичане срока на валидност притежателят му губи правото си на предимство, включено в Купона. 

EKO Smile терминал за лоялност“ означава временни технически съоръжения, оборудвани със смарт устройство (таблет), които ще бъдат инсталирани на някои от бензиностанциите EКO и където потребителите ще могат да се регистрират за програмата EKO Smile (без да имат възможност за достъп до личните си  EKO Smile профили);

EKO Smile Партньори“ означава юридически лица, които са търговски партньори на EKO и които периодично подкрепят Програмата EKO Smile, като представят на EKO Smile Членовете специални оферти, свързани с продуктите и/или услугите на тези партньори;

Политика за бисквитките за Програма EKO Smile“ означава политика, публикувана на Уебсайта EKO Smile, която предоставя информация за бисквитките, използвани от Уебсайта EKO Smile;

Политика за поверителност за Програма EKO Smile“ означава политиката, свързана с поверителността и сигурността на данните на клиентите, обработвани за целите на Програмата EKO Smile, както е публикувана на Уебсайта EKO Smile.

ПОС“ означава касов апарат на касата на бензиностанциите EKO;

Трансакция“ означава всяка покупка (физическа или дигитална), която завършва с плащане;

Приложение EKO Smile“ е мобилното приложение за достъп до програмата EKO Smile; 

Портал за EKO Smile Членове“, наричан още „Уебсайт EKO Smile“, е официалният уебсайт за достъп до Програмата EKO Smile чрез уеб или мобилен браузър, а именно: www.ekosmile.bg. Той съдържа информация и документи, свързани с функционирането и използването на Програмата EKO Smile, за да може всяко лице да се запознае с нея по подходящ начин;

Център за обслужване на клиенти“ означава услуга (основно група служители на трето лице - доставчик на услуги, които обработват телефонни обаждания, свързани с Програмата EKO Smile), която EKO предоставя на своите клиенти, за да могат те да се свържат с EKO по телефон или имейл, за да поискат и получат информация и съдействие във връзка с Програмата EKO Smile. Данните за контакт с Центъра за обслужване на клиенти са посочени в края на тези Общи условия;

Всички дефиниции са неразделна част от тези Общи условия.  

II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОГРАМАТА EKO SMILE

1. Програмата EKO Smile е програма за членство, организирана от EKO, предназначена да позволи на участващите клиенти на EKO (EKO Smile Членове) да се възползват от определени предимства в замяна на събраните EKO Smile Точки за лоялност, а именно:
- да получават отстъпки за гориво;
- да закупуват продукти и услуги, които не са свързани с горива (продукти и услуги на EKO и EKO Smile Партньори), с отстъпки/на намалена цена; 
- да участват в EKO Smile Игрите/Състезанията/Търговете; 
- да участват в EKO Smile Промоциите;
- да участват в оферти и промоции на EKO Smile Партньорите; 
- да получават персонализирани оферти от EKO. 

2. Всяко физическо лице, което е навършило поне 18 години и има български мобилен телефонен номер, може да участва в Програмата EKO Smile. 

3. Участието в Програмата EKO Smile е безплатно и изисква от клиентите да се регистрират, като попълнят Регистрационна форма и създадат свой личен EKO Smile Профил, като по този начин станат EKO Smile Членове. 

4. След като създадат EKO Smile Профил, EKO Smile Членовете трябва да се идентифицират като такива всеки път, когато взаимодействат с Програмата EKO Smile, за да използват нейните функции и предимства. Всеки EKO Smile Член трябва да се идентифицира чрез своята пластмасовата или дигитална EKO Smile Карта за лоялност, независимо дали касиерът на EKO е поискал изрично неговата карта. Касиерът на EKO не е длъжен да изисква Картата и EKO не носи отговорност, ако касиерите не поискат картата. Задължение на съответния EKO Smile Член е да представи картата си.  

5. При успешно създаване на EKO Smile Профил, към съответния Профил на EKO Smile Члена автоматично се свързва към дигитална EKO Smile Карта за лоялност . 
(2) Дигиталната карта е достъпна само за EKO Smile Член, който може да я види и използва чрез Приложението EKO Smile. Поради това EKO Smile Членовете се насърчават да изтеглят Приложението EKO Smile на своите мобилни устройства. 
(3) Дигиталната карта се представя като QR код в Приложението EKO Smile на клиента (при влизане  в Приложението EKO Smile).
(4) Дигиталната карта служи като един от възможните идентификатори за EKO Smile Членовете, когато те взаимодействат с Програмата EKO Smile в бензиностанции EKO (Съответният EKO Smile Член трябва да я покаже на касиера).

6. В допълнение към дигиталната EKO Smile Карта за лоялност клиентът може да получи и физическа (пластмасова) EKO Smile Карта за лоялност EKO Smile. 
(1) Клиентите могат да получат физически EKO Smile Карти за лоялност във всяка бензиностанция EKO. Клиентът трябва да я поиска на касата и касиерът ще му я предостави (ако в този момент в съответната бензиностанция има в  наличност пластмасови карти). 

(2) Ако физическите карти не са налични в бензиностанцията на EKO в даден момент, касиерът ще покани клиента да използва своята дигитална карта (ако клиентът вече е EKO Smile Член) или да се регистрира в Програмата EKO Smile. 

(3) На всяка пластмасова EKO Smile Карта за лоялност е отпечатан уникален  баркод номер. Пластмасовите карти не съдържат никакви лични данни или друг идентификатор на своя притежател, но въпреки това те могат да бъдат свързани с EKO Smile Профилите (вж. точка 18 по-долу).

(4) За избягване на съмнения, нито клиентите, желаещи да се включат в Програмата EKO Smile, нито EKO Smile Членовете, са длъжни да получат физически Карти за лоялност EKO Smile, за да бъдат включени в Програмата EKO Smile или да се възползват от нейните предимства. Получаването на физическа карта е напълно незадължително. Физическата карта служи само като един от възможните идентификатори на EKO Smile Член. 

7. Клиентите могат едновременно да използват дигитална и физическа EKO Smile Карта за лоялност, за да взаимодействат с Програмата EKO Smile. Например, клиент, който вече се е регистрирал в Програмата EKO Smile и по този начин автоматично е получил дигитална карта, може да получи и физическа карта, когато посети някоя от бензиностанциите EKO. Въпреки това клиентите следва да имат предвид, че само една дигитална и една физическа карта могат да бъдат свързани към един и същи EKO Smile Профил.

8.Физическите и дигиталните EKO Smile Карти за лоялност обикновено дават право на едни и същи предимства на своите притежатели. Възможно е обаче някои от инициативите на EKO (напр. EKO Smile Игри/Състезания/Търгове или EKO Smile Промоции) да бъдат достъпни само за един от двата вида EKO Smile Карти за лоялност. Такива инициативи ще бъдат предмет на отделни условия, които ще бъдат достъпни на Уебсайта EKO Smile и ще уточняват за кой от видовете EKO Smile Карти за лоялност е валидна конкретната инициатива. 

III. РЕГИСТРАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОГРАМАТА EKO SMILE ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА EKO SMILE ПРОФИЛ

9.За да създаде своя личен EKO Smile Профил, клиентът трябва да попълни приложимата Регистрационна форма. Регистрационната форма е достъпна само в електронен формат. Не се приема попълване на Регистрационна форма на хартиен носител (напр. подаване на печатна версия на Регистрационната форма). 

10.(1) Клиентът има следните възможности за достъп до Регистрационната форма:
i. като изтегли Приложението EKO Smile на своите мобилни устройства;
ii. чрез достъп през Уебсайта EKO Smile;
iii. на място в някой от EKO Smile Киоските за лоялност, инсталирани на бензиностанциите EKO (клиентите обаче трябва да имат предвид, че EKO Smile Киоските за лоялност може да не са налични на всички бензиностанции EKO).  

(2) Клиентите не могат да бъдат регистрирани на ПОС от касиер на бензиностанции EKO. ь

(3) За да се запознаят с Програмата EKO Smile, клиентите могат да посетят Уебсайта EKO Smile или - след като изтеглят Приложението EKO Smile - да посетят и разгледат Програмата EKO Smile като „гости“.

11. Попълването на Регистрационната форма включва следните стъпки:
i. Предоставяне на задължителна и незадължителна информация за клиента;
ii. Потвърждаване, че клиентът е прочел и е съгласен с настоящите Общи условия за членство в EKO Smile;
iii. Потвърждаване, че клиентът е прочел Политиката за поверителност за Програма EKO Smile и Политиката за бисквитките за Програма EKO Smile;
iv. Предоставяне и валидиране на българския мобилен номер на клиента (чуждестранни мобилни номера не могат да участват в Програмата EKO Smile); 
v. Предоставяне и валидиране на имейл адреса на клиента (за да служи като потребителско име за вход в Приложението EKO Smile и Портала за членове на EKO Smile);
vi. Създаване на парола (за използване при достъп до EKO Smile Профила). 

12. (1) При попълване на Регистрационна форма клиентите трябва да предоставят следната задължителна информация:
i. обръщение;
ii. име и фамилия на клиента; 
iii. номер на мобилен телефон; 
iv. имейл адрес;
v. дата на раждане;
vi. място на пребиваване (град, село);
vii. потвърждение, че приемат тези Общи условия (чрез кликване в съответното поле при регистрация в Уебсайта EKO Smile/ чрез приплъзване по екрана на смарт устройството при регистрация чрез Приложението на EKO Smile);
viii. потвърждение, че са прочели Политиката за поверителност за Програма EKO Smile и Политиката за бисквитките за Програма EKO Smile (чрез кликване в съответното поле при регистрация в Уебсайта EKO Smile/чрез приплъзване по екрана на смарт устройството при регистрация чрез Приложението на EKO Smile).

(2) Клиентите ще бъдат поканени да предоставят и някои незадължителни данни, а именно:
i. номер на картата им EKONOMY (в случай че използват картата EKO EKONOMY. За повече информация относно картата EKONOMY посетете www.eko.bg);
ii. номер на мобилния телефон на приятел, който им е препоръчал Програмата EKO Smile (например ако приятел на клиента вече е EKO Smile Член и е насочил клиента към Програмата EKO Smile, съгласно раздел X от настоящите Общи условия); 
iii. номер на тяхната пластмасовата EKO Smile Карта за лоялност (в случай че вече са получили такава от бензиностанциите EKO, преди да се включат в Програмата EKO Smile); 
iv. съгласието им да получават маркетингова информация (което е изцяло по техен избор и по никакъв начин не представлява условие за участие в Програмата EKO Smile);
v. допълнителни данни, които EKO ще използва, за да подобри предимствата от членството, които EKO предлага на EKO Smile Членовете. 

(3) EKO може периодично да предлага стимули, за да насърчи клиентите да споделят по-подходяща информация за себе си, която помага на EKO да предоставя по-персонализирани услуги. Такива инициативи ще бъдат предмет на отделни общи условия, които ще бъдат достъпни на Уебсайта EKO Smile.

(4) С предоставянето на номера на своята карта EKONOMY, клиентът се съгласява да свърже историята/поведението си при предишни покупки (като потребител на EKONOMY карта) със своя Профил на EKO Smile Член. 

(5) Клиентите трябва да имат предвид, че картите EKONOMY на ЕКО ще престанат да функционират на 1 октомври 2023 г. (за повече информация относно картата EKONOMY посетете www.eko.bg). 

13. Номерът на мобилния телефон, който клиентът ще предостави, трябва да бъде уникален за регистрацията. Това означава, че даден мобилен телефонен номер може да се използва само за една регистрация в Програмата EKO Smile. Същият мобилен телефонен номер не може да бъде използван за други допълнителни регистрации, нито от същия клиент, нито от друг, докато EKO Smile Профилът, свързан с мобилния телефонен номер, не бъде закрит и личните данни не бъдат анонимизирани или изтрити в съответствие с Политиката за поверителност за Програма EKO Smile. Програмата EKO Smile автоматично ще отхвърли всеки мобилен телефонен номер, който вече е бил въведен за активна регистрация. 

14. (1) След това номерът на мобилния телефон на клиента трябва да бъде валидиран. След като въведе своя мобилен телефонен номер в Регистрационната форма, клиентът незабавно ще получи SMS съобщение, съдържащо „еднократен“ шестцифрен код, който клиентът трябва да въведе в съответното поле на Регистрационната форма (раздел „Проверка на телефонен номер“ в Регистрационната форма), като по този начин валидира мобилния телефонен номер.

(2) Еднократният код остава валиден за 15 (петнадесет) минути от момента на изпращането му. Разделът „Потвърждаване на мобилен номер“ в Регистрационна  форма (в Приложението EKO Smile, на Уебсайта EKO Smile и както е показано в EKO Smile терминалите за лоялност) съдържа функцията „Изпрати нов код “ (с червени букви), която клиентът може да използва (като кликне върху нея), в случай че не получи незабавно SMS съобщение, съдържащо шестцифрения еднократен код.

(3) Всеки клиент има право да поиска максимум 5 (пет) еднократни кода на ден. Ако клиент направи повече от пет опита за регистрация в Програмата EKO Smile в рамките на един ден, като по този начин поиска повече от пет еднократни кода, системата автоматично блокира тази възможност и клиентът не може да поиска друг еднократен код в следващите 24 (двадесет и четири) чàса от момента на блокирането. 

(4) Ако клиентът не потвърди номера на мобилния си телефон по време на процеса на регистрация, неговият EKO Smile профил няма да бъде създаден. Вместо това информацията, която клиентът е въвел, ще бъде изтрита. 

15. Следващата стъпка от процеса на регистрация е клиентът да приеме тези Общи условия и да потвърди, че е прочел Политиката за поверителност за Програма EKO Smile и Политиката за бисквитките за Програма EKO Smile, като кликне върху съответните полета в Регистрационната форма. 

16. (1) След това клиентът трябва да посочи и потвърди имейл адрес, който ще бъде използван като потребителско име за влизане в EKO Smile Портала за Членове. 

(2) Имейл адресът трябва да е уникален за регистрацията. Един и същ имейл адрес не може да се използва за повече от една регистрация от същия клиент или от друг клиент, докато EKO Smile Профилът, свързан с  имейл адреса, не бъде закрит, а личните данни не бъдат анонимизирани или изтрити съгласно Политиката за поверителност за Програма EKO Smile. 

(3) Имейлът трябва да бъде потвърден от клиента чрез кликване върху линк в имейл, който клиентът ще получи при финализиране на Регистрационната форма. 

(4) Новорегистрираният EKO Smile Член трябва да валидира своя имейл най-късно до 6 (шест) месеца от датата на регистрацията (създаването на съответния EKO Smile Профил). По време на целия 6-месечен период, посочен в предходното изречение, EKO Smile Членът ще има право на всички предимства и функции на Програмата EKO Smile без никакви ограничения. 

(5) Ако EKO Smile Член не валидира/потвърди своя имейл адрес в рамките на шестмесечния срок по предходната точка (4), неговият EKO Smile Профил ще бъде закрит незабавно след изтичането на шестмесечния срок и неговата EKO Smile Карта за лоялност (на материален или дигитален носител) ще престане да функционира. Всички предимства, предоставени по време на 6-месечния срок (EKO Smile Точки за лоялност, Купони и др.) автоматично се прекратяват. Понякога в  рамките на 6-месечния период EKO може да изпраща SMS съобщения или напомняния по имейл на EKO Smile Членове, за да потвърди техните имейл адреси. 

(6) В случаите по предходната алинея (5) клиентът може да се регистрира отново в програмата EKO Smile чрез създаване на нов EKO Smile Профил. 

17. Клиентът трябва също така да определи парола, която ще използва за достъп до своя EKO Smile Профил.

IV. РЕГИСТРАЦИЯ НА ПЛАСТМАСОВИ EKO SMILE КАРТИ ЗА ЛОЯЛНОСТ

18. Физическите (пластмасови) EKO Smile Карти за лоялност трябва да бъдат зачислени („регистрирани“) към конкретен EKO Smile Профил, за да служат като валиден идентификатор на клиента като EKO Smile Член. Ако пластмасовите карти не са регистрирани към съществуващ  EKO Smile Профил, те ще дават право на притежателите си само на определени ограничени предимства от Програмата EKO Smile и само за ограничен период от време, след което ще бъдат деактивирани (вж. раздел V по-долу). 

19. Клиентите могат да регистрират своите пластмасови EKO Smile Карти за лоялност при първоначалното създаване на своя EKO Smile Профил, като посочат уникалния номер на пластмасовата карта в Регистрационната форма (вж. раздел III по-горе). 

20. Друга възможност за EKO Smile Членовете, които вече са създали свой EKO Smile Профил, е впоследствие да посочат номера на своята пластмасова EKO Smile Карта за лоялност, като редактират своя EKO Smile Профил (като влязат в него със своя имейл и парола). 

21. След като бъде регистрирана, пластмасовата карта автоматично се свързва към EKO Smile Профила на своя притежател.

22. Ако регистрирана пластмасова EKO Smile Карта за лоялност бъде счупена, изгубена или открадната, EKO Smile Членът, притежаващ Картата, може да я деактивира. За целта EKO Smile Членът трябва да се свърже с Центъра за обслужване на клиенти по телефона или по имейл и да се идентифицира. За да се идентифицират, от EKO Smile Членовете ще бъде поискано да предоставят някои от данните от тяхната Регистрационна форма, например името си, номера на мобилния си телефон или дата на раждане. 

23. След като счупената/изгубената/откраднатата EKO Smile Карта за лоялност бъде деактивирана, EKO Smile Членът има право да регистрира нова пластмасова EKO Smile Карта за лоялност в своя EKO Smile Профил, както е посочено по-горе. 

V. НЕРЕГИСТРИРАНИ ПЛАСТМАСОВИ EKO SMILE КАРТИ ЗА ЛОЯЛНОСТ

24. Силно препоръчително е клиентите да регистрират пластмасовите си EKO Smile Карти за лоялност в конкретен EKO Smile Профил, възможно най-скоро след получаването им.

25. Всяка пластмасова EKO Smile Карта за лоялност, която не е регистрирана в определен EKO Smile Профил в срок от 6 (шест) месеца от първата извършена с нея Трансакция, ще бъде деактивирана и всички EKO Smile Точки за лоялност, предоставени на тази карта, ще бъдат загубени. 

26. В рамките на шестмесечния срок по предходната точка 25 притежателят на нерегистрирана пластмасова EKO Smile Карта за лоялност може да събира само EKO Smile Точки за лоялност. EKO Smile Точките за лоялност, събрани от нерегистрирана EKO Smile Карта за лоялност, се свързват с анонимния профил на притежателя, свързан с номера на неговата EKO Smile Карта за лоялност. 

27. В рамките на шестмесечния срок по точка 25 притежателят на нерегистрирана пластмасова EKO Smile Карта за лоялност не може да:
(i) получава отстъпки по отношение на закупените горивни/негоривни продукти и както е предвидено в Програмата EKO Smile (с изключение на точка 28 по-долу);
(ii) обмяна на EKO Smile Точките за лоялност;
(iii) се възползва от всички други функции на Програмата EKO Smile.

28. (1) Като еднократно изключение по повод стартирането на Програмата EKO Smile, EKO предоставя възможност на притежателите на нерегистрирани пластмасови EKO Smile Карти за лоялност, да ги използват без регистрация до 31 януари 2024 г., само и единствено за получаване на отстъпки за гориво, които отстъпки са достъпни за EKO Smile Членовете съгласно съответните условия на Програмата EKO Smile.
(2) Притежателите на нерегистрирани пластмасови карти няма да могат да се възползват от каквито и да било други предимства или функции на Програмата EKO Smile в рамките на посочения извънреден период. 

VI. ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОЦЕСА ПО РЕГИСТРАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОГРАМАТА EKO SMILE

29. Клиент, който е създал своя Профил, както е посочено в раздел III по-горе, става EKO Smile Член. Така клиентът може да започне да използва Програмата EKO Smile, нейните функции и предимства.  

30. Всеки EKO Smile Член може да получи достъп до своя EKO Smile Профил по всяко време чрез Приложението EKO Smile или чрез Уебсайта EKO Smile, за да прегледа и промени информацията в своя EKO Smile Профил, като влезе в него със своя имейл адрес и парола. 

31. Членовете на EKO Smile се насърчават да потвърдят своя имейл адрес (използван като потребителско име за влизане в Профила на EKO Smile Член) възможно най-бързо след създаването на своя EKO Smile Профил. За избягване на съмнения, EKO Smile Членовете ще имат достъп до своя EKO Smile Профил, като използват имейл адреса си като потребителско име, през целия период на 6-месечния срок съгласно раздел III, точка 16 по-горе. 

VII. НИВА НА ЧЛЕНСТВО В ПРОГРАМАТА EKO SMILE

32. Програмата EKO Smile включва две нива на членство – обикновено и Премиум членство. Обикновеното  членство се предоставя автоматично на всеки нов EKO Smile Член. Премиум членството се предоставя на онези EKO Smile Членове, които отговарят на квалификационните критерии, посочени по-долу в настоящия раздел VII, и включва по-значителни предимства за такива EKO Smile Членове. 

33. (1) Всеки EKO Smile Член, който е събрал най-малко 1 000 (хиляда) EKO Smile Точки за лоялност, автоматично става EKO Smile Премиум член.  

(2) Статутът на Премиум членство започва от датата, на която съответният EKO Smile Член събере необходимите 1 000 EKO Smile Точки за лоялност, и продължава за първоначален период от три месеца, който след това може да бъде продължен за следващи периоди от по три месеца, при спазване на условието на следващата точка 34. 

34. Съответният EKO Smile Премиум член може да продължи да събира EKO Smile Точки за лоялност през първия 3-месечен период на Премиум членството. Ако успее да събере още 1 000 точки по време на първоначалния период на Премиум членство, той ще получи право на нов 3-месечен период на Премиум членство. 

35. Всеки тримесечен период на Премиум членство е фиксиран и се равнява на някой от следните тримесечни периоди, а именно: септември - ноември, декември - февруари, март - май, юни - август. Ако EKO Smile Член Член е събрал необходимите EKO Smile  1 000 Точки за лоялност преди началото на който и да е от посочените тримесечни периоди, неговият статут на Премиум членство ще започне да се прилага от датата на събиране на необходимите 1 000 EKO Smile Точки за лоялност и ще продължи през следващия тримесечен период. Например, ако клиентът е станал Премиум EKO Smile Член на 20 април 2023 г., неговият първоначален статут на Премиум членство ще изтече на 31 август 2023 г. (освен ако не бъде продължен за следващото тримесечие в съответствие с точка 34 по-горе). 

36. EKO Smile Премиум членовете имат право на по-широка гама от предимства и функции на програмата EKO Smile. Такива по-широки предимства и функции на Програмата EKO Smile ще бъдат предмет на отделни условия, които ще бъдат достъпни в Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile, като тези условия могат да бъдат изменяни периодично от EKO. 

VIII. НАЧИНИ ЗА ДОСТЪПВАНЕ И ИЗПОЛЗВНЕ НА ПРОГРАМАТА EKO SMILE

37. EKO Smile Членовете могат да достъпват Програмата EKO Smile и да я използват (като се възползват от нейните функции и предимства) чрез следните канали:
i. Във всички бензиностанции EKO в България - на ПОС и на EKO Smile Киоските за лоялност (само за целите на създаване на EKO Smile Профил в ЕKO Smile);
ii. Чрез Приложението EKO Smile;
iii. Чрез Уебсайта EKO Smile (известен също като „Портал за EKO Smile Членове“);
iv. Чрез Центъра за обслужване на клиенти. 

38. (1) На ПОС на всяка бензиностанция EKO EKO Smile Членовете ще могат да:
i. събират EKO Smile Точки за лоялност;
ii. получават отстъпки за гориво;
iii. обменят EKO Smile Точките за лоялност срещу отстъпки за негоривните продукти за продажба на дребно (NFR), предлагани от ЕКО, или продуктите, доставяни от EKO Smile Партньорите;
iv. взаимодействат с всички други функции на Програмата EKO Smile;
v. получават информация за своя Баланс на EKO Smile Точките;
vi. получат пластмасова EKO Smile Карта за лоялност (в случай че такава е налична в съответната бензиностанция). 

(2) За да взаимодейства с Програмата EKO Smile на ПОС на бензиностанция EKO, съответният EKO Smile Член трябва да се идентифицира пред касиера на EKO, като му покаже (i) физическата си EKO Smile Карта за лоялност или (ii) дигиталната си EKO Smile Карта за лоялност.

(3) Клиентите могат да взаимодействат с Програмата EKO Smile чрез EKO Smile Киоските за лоялност, инсталирани в бензиностанциите EKO, само за да създадат чрез тях свой EKO Smile Профил. Чрез EKO Smile Киоските за лоялност обаче, регистрираните EKO Smile Членове няма да могат да получат достъп до своя вече създаден EKO Smile Профил. 

(4) EKO Smile Членовете могат също така да взаимодействат с Програмата EKO Smile чрез Приложението EKO Smile и чрез Уебсайта EKO Smile, като осъществяват достъп до личните си EKO Smile Профили. 

(5) EKO Smile Членовете могат да взаимодействат с Програмата EKO Smile, като се свържат (по телефон или имейл) с Центъра за обслужване на клиенти, който ще предоставя обща информация относно Програмата EKO Smile, както и информация относно конкретни EKO Smile Профили. Ако EKO Smile Член желае да получи информация за своя EKO Smile Профил, той трябва да се идентифицира, като предостави своя имейл адрес (използван за регистрацията в Програмата EKO Smile). 

IX. ВИДОВЕ ПРЕДИМСТВА, КОИТО СЕ ПРЕДОСТАВЯТ В РАМКИТЕ НА ПРОГРАМАТА EKO SMILE 

39. ОТСТЪПКИ ЗА ГОРИВО: 
(1) EKO Smile Членове имат право на отстъпки при закупуване на горива в бензиностанции EKO на територията на Република България. 

(2) Отстъпките се предоставят под формата на намаление на цената, посочена в тотема на бензиностанцията EKO в деня на покупката, и се приспадат от общата сума, дължима за общото количество гориво, закупено от EKO Smile Член с една покупка.  

(3) Конкретните отстъпки, които EKO Smile Членовете могат да използват в момента на покупката, са обявени в Приложението EKO Smile и на Уебсайта  EKO Smile. EKO Smile Премиум членовете могат да получат допълнителни отстъпки от тотемните цени на горивата при спазване на условията, специфичните за Премиум членството. EKO може по всяко време, едностранно, по свое усмотрение, да премахне или промени всички съответни отстъпки. EKO не се ангажира да предоставя отстъпки за всички видове горива във всеки един момент в рамките на Програмата EKO Smile. 

(4) Всички промени в отстъпките са валидни от момента на публикуването им на Уебсайта EKO Smile.

(5) Отстъпките за гориво, предлагани в рамките на Програмата EKO Smile, са достъпни само за EKO Smile Членовете.

(6) За да получат отстъпка от цената на горивото, EKO Smile Членовете трябва да представят на ПОС на бензиностанция EKO своята регистрирана пластмасова или дигитална EKO Smile Карта за лоялност. 

(7) Освен на ПОС на бензиностанциите, отстъпки за гориво се предлагат и в бензиностанциите на самообслужване. Съответният EKO Smile Член трябва да сканира своята пластмасова или дигитална EKO Smile Карта за лоялност, преди да извърши трансакциите по покупката (да плати горивото).  

(8) EKO Smile Членовете трябва да имат предвид, че понякога могат да възникнат технически проблеми със свързаността между ПОС и Програмата EKO Smile. В такива случаи може да не е възможно да се предостави отстъпка на EKO Smile Член във връзка с конкретна покупка. EKO полага всички разумни усилия, за да сведе до минимум подобни технически проблеми или проблеми със свързаността.  

(9) Максимален брой от 4 трансакции за покупка на гориво с отстъпка на ден: 
i. EKO Smile Членовете имат право да получават отстъпка при максимум 4 (четири) трансакции за покупка на гориво в рамките на един ден (двадесет и четири часа), без значение от какъв вид е закупеното гориво. Ако EKO Smile Член направи 5 и повече трансакции за покупка в рамките на двадесет и четири часа, съответният EKO Smile Член няма право да получи отстъпка при 5-тата и всички следващи трансакции за гориво. 
ii. Освен това, за да се приложи отстъпка при всяка от четирите допустими трансакции с гориво, най-много 2 трансакции могат да бъдат извършени на една и съща бензиностанция ЕКО в рамките на 12 часа. 
iii. За избягване на съмнения, EKO Smile Членовете имат право да извършват три или всички четири трансакции с гориво в рамките на 12 часа и за всички такива трансакции ще се прилага отстъпка, стига третата и четвъртата трансакция с гориво за деня да са извършени на различна бензиностанция EKO. 

(10) Когато използват своите EKO Smile Карти за лоялност (пластмасови или дигитални), EKO Smile Членовете могат да плащат в брой или с банкова кредитна/дебитна карта. EKO Smile Картите за лоялност не могат да се използват в комбинация с други промоционални карти/карти за лоялност, издадени от EKO или Партньори на EKO извън обхвата на Програмата EKO Smile и като част от други промоционални инициативи. За избягване на съмнения, предимствата на EKO Smile Картата за лоялност не могат да се използват в комбинация с карти EKO Приятели, WAG, DKV, UTA или други подобни карти при една и съща покупка. 

40. СЪБИРАНЕ НА EKO SMILE ТОЧКИ ЗА ЛОЯЛНОСТ 

(1) Като допълнителна съществена характеристика на Програмата EKO Smile, Членовете могат да печелят EKO Smile Точки за лоялност, които могат да бъдат обменени за определени предимства, предоставяни в рамките на Програмата EKO Smile (Награди). EKO Smile Точките за лоялност могат да бъдат спечелени чрез:
i. извършване на покупки в бензиностанции EKO, или
ii. участие в EKO Smile Игри/Състезания/Търгове/Промоции.

(2) Всички EKO Smile Членове с активни пластмасови или дигитални EKO Smile Карти за лоялност имат право да събират Точки за лоялност. 

(3) EKO Smile Точките за лоялност се начисляват автоматично в EKO Smile Профила на всеки регистриран EKO Smile Член, извършил трансакция, която отговаря на условията за получаване на точки, веднага след приключване на трансакцията. 

(4) EKO Smile Членовете могат да проверяват своя Баланс на EKO Smile Точките по всяко време по следните начини:
i. в личния си EKO Smile Профил;
ii. на ПОС на бензиностанцията EKO;
iii. чрез Центъра за обслужване на клиенти (след като се идентифицират, като предоставят данни от Регистрационната форма, например своето име, номер на мобилния си телефон или дата на раждане).

(5) За да спечелят EKO Smile Точки за лоялност, Членовете показват на касиера на EKO съответната си EKO Smile Карта за лоялност (пластмасова или дигитална) и касиерът я сканира. След като плати за трансакцията, съответният EKO Smile Член получава съответния брой точки, начислени  в неговия EKO Smile Профил. 

(6) EKO прилага следната схема за печелене на EKO Smile Точки за лоялност (напр. колко Точки за лоялност носи всеки вид покупка):
- Всяка покупка на обикновени горива - 1 (една) EKO Smile Точка за лоялност на 1 (един) литър;
- Всяка покупка на премиум горива - 3 (три) EKO Smile Точки за лоялност за 1 (един) литър;
- Всяка покупка на пропан-бутан ((LPG) (втечнен нефтен газ) или метан ((CNG) (компресиран природен газ) - 1 (една) EKO Smile Точка за лоялност за 1 (един) литър/кг;
- Всяка покупка на продукти и услуги, които не са свързани с горива - 2 (две) EKO Smile Точки за лоялност за всеки 1 лев, изразходван за цялата сума на покупката без гориво. 

(7) Закупуването на следните категории продукти не дава право на клиента да получава EKO Smile Точки за лоялност: 
i. тютюн, 
ii. домакински газ (в бутилки);
iii. печатни медии (списания и вестници);
iv. винетни стикери.

(8) В допълнение към спечелването на EKO Smile Точки за лоялност за покупки в бензиностанции EKO, на EKO Smile Членовете понякога ще бъде предоставяна възможност да печелят Точки за лоялност чрез EKO Smile Игри/Състезания/Търгове/Промоции, предоставяни  понякога от EKO.   

(9) EKO Smile Точките за лоялност нямат определен, фиксиран паричен еквивалент. Вместо това, при всяка Оферта за обмяна на точки, EKO или EKO Smile Партньорите, ще определят колко EKO Smile Точки за лоялност трябва да има клиентът, за да може да ги обмени за Награда. За повече подробности, моля, вижте точка 41 по-долу.  

(10) EKO Smile Точките за лоялност са с ограничен срок на валидност. Това означава, че след изтичане на срока им на валидност клиентът вече няма да може да обменя събраните EKO Smile Точки за лоялност за каквато и да е награда. За повече подробности, моля, вижте точка 41 по-долу.  

(11) Обичайният срок на валидност на EKO Smile Точките за лоялност е най-малко 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на спечелване им и приключва в последния ден на календарното тримесечие две години след деня на спечелването им. Като пример:
Дата на придобиване: 24 август 2023 г.
Срок на валидност на точките: 30 септември 2025 г. (включително)
Точките изтичат на: 1 октомври 2025 г.

(12) В случай на спечелване на точки в определени маркетингови инициативи (както е посочено в настоящата точка 40, параграф (8) по-горе), EKO може да определи по-кратки срокове на валидност на EKO Smile Точките за лоялност, които могат да бъдат събрани в рамките на тези инициативи. 

(13) EKO Smile Членовете могат да получат максимум 500 (петстотин) EKO Smile Точки за лоялност за една трансакция за покупка.  

41. ОБМЯНА НА EKO SMILE ТОЧКИ ЗА ЛОЯЛНОСТ: УСЛОВИЯ И МЕХАНИЗЪМ
(1) Само EKO Smile Членове (а именно клиенти, които са се регистрирали в Програмата EKO Smile чрез създаване на съответния EKO Smile Профил (съгласно раздел III по-горе)) имат право да обменят събраните от тях EKO Smile Точки за лоялност за определени материални придобивки, предоставяни в рамките на Програмата EKO Smile (Награди). Това е процесът, наричан по-долу „Обменяне на Точки“. 

(2) Членовете на EKO Smile имат право да обменят спечелените от тях EKO Smile Точки за лоялност за следните видове Награди:
i. Отстъпки върху негоривни продукти и услуги, предлагани в бензиностанции EKO (например Награди от типа „обмени 100 точки и купи кафе за 2,00 лв.“ или „обмени 100 точки и купи сода с 50% отстъпка“).
ii. Отстъпки за продукти, предлагани от EKO Smile Партньорите в техните физически или онлайн магазини;
iii. Право на участие в EKO Smile Игри/Състезания/Търгове/Промоции.
(3) Що се отнася до предоставяне на негоривни продукти и услуги на EKO, като Награди, EKO Smile Точките за лоялност ще могат да бъдат обменяни само за такива негоривни продукти и услуги на ЕКО, предварително посочени в списък, който EKO Smile Членовете могат да разгледат по всяко време на Уебсайта EKO Smile или чрез Приложението EKO Smile. ЕКО може по своя преценка периодично да променя цитирания списък с продукти и услуги. EKO ще поддържа актуализиран списък във всеки един момент. EKO обаче не поема ангажимент да поддържа в наличност продуктите, които могат да бъдат получени чрез Обмяна на точки, по всяко време за срока на съответната оферта. Офертите ще бъдат достъпни до изчерпване на наличните количества. 
(4) EKO Smile Партньорите също ще поддържат каталози на своите продукти си, които могат да бъдат получени при Обмяна на Точки, както и условията на конкретните Оферти. Актуални версии на такива каталози и условия, ще бъдат достъпни за преглед от EKO Smile Членовете по всяко време чрез Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile. 
(5) За избягване на съмнения, EKO Smile Членовете нямат право да обменят EKO Smile Точки за лоялност за продукти, които не са включени в предварително определения списък на EKO (съгласно параграф (3) по-горе) или в каталозите на EKO Smile Партньорите (съгласно предходния параграф (4) по-горе).
(6) Функцията за Обмяна на Точки има определени ограничения. Така, EKO Smile Точките за лоялност не могат да бъдат:
i.  използвани като платежно средство в бензиностанциите EKO;
ii. обменяни за отстъпки за гориво;
iii. обменени за парична стойност. 
(7) Всяко предложение за Обмяна на Точки – независимо дали се отнася до негоривни продукти и услуги на EKO, или до оферти на EKO Smile Партньорите - изисква определен брой EKO Smile Точки за лоялност, които всеки EKO Smile Член трябва да събере, за да може да получи предлаганата Награда. 

(8) Точният брой на изискуемите EKO Smile Точки за лоялност ще бъде посочен в Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile във всяка оферта до всеки конкретен продукт/промоционална инициатива/обявление за участие. За да може да обмени EKO Smile Точки, съответният EKO Smile Член ще трябва да е събрал не по-малко от изискуемия брой EKO Smile Точки за лоялност. За избягване на съмнения, за EKO Smile Член няма да е възможно да поиска „частично обменяне“ (например ако е събрал само част от необходимите EKO Smile Точки за лоялност и съответно претендира само част от предлаганата отстъпка). 

(9) Наличните EKO Smile Точки за лоялност, начислени в конкретен EKO Smile Профил и показани чрез Приложението EKO Smile или онлайн чрез Уебсайта EKO Smile, са единствените EKO Smile Точки за лоялност, валидни за използване от съответния ЕКО Smile Член, притежател на Профила. 

(10) EKO Smile Членовете имат право да използват EKO Smile Точките за лоялност за няколко оферти (например да обменят EKO Smile Точките за лоялност за отстъпки за няколко продукта) в рамките на една трансакция и винаги по своя преценка. 

(11) Максимален дневен брой от 5 Трансакции с възможност за Обмяна на Точки: EKO Smile Членовете имат право да извършат максимум 5 (пет) трансакции, при които да обменят EKO Smile Точки за лоялност, в рамките на един ден (двадесет и четири чàса). Ако извършат шест или повече трансакции в рамките на 24 чàса, EKO Smile Членовете няма да могат да използват спечелените EKO Smile Точки за лоялност при шестата (и всяка следваща) трансакция в рамките на същия 24-часов период. 

(12) Оферти за Обмяна на Точки в бензиностанции EKO: Обмяната на Точки е възможно само на бензиностанции EKO (такива, в които има обслужващ персонал, а не са на самообслужване). EKO Smile Точките за лоялност не могат да се обменят на бензиностанции на самообслужване. 

(13) Обмяната на Точки в бензиностанциите EKO се извършва на ПОС на касата със съдействието на касиер на EKO по следния начин:
i. Клиентът показва на касиера своята EKO Smile Карта за лоялност (хартиена или дигитална), за да се идентифицира като EKO Smile Член; 
ii. След това съответният EKO Smile Член представя на касиера всички продукти, които желае да закупи;
iii. Касиерът добавя избраните продукти към списъка за покупка;
iv. ПОС автоматично засича продуктите от списъка за покупка, които могат да бъдат предмет на Обмяна на Точки;
v. Касиерът предлага на клиента наличните продукти, които могат да му бъдат предоставени при Обмяна на Точки;
vi. Клиентът потвърждава дали желае да обмени Точки и да получи съответния продукт.  

(14) Във всеки един момент EKO поддържа определен ограничен брой негоривни продукти и услуги, които могат да бъдат получени с отстъпка при Обмяна на Точки.  Складовите наличности на такива продукти и наличността на услугите естествено ще подлежат на изчерпване (напр. когато всички продукти вече са предоставени на други клиенти чрез Обмяна на Точки или пък са закупени от клиенти извън Програмата EKO Smile ). С оглед на това, Обмяната на Точки в бензиностанциите EKO ще се извършва на принципа „първи по ред – първи по обслужване“. Това означава, че на EKO Smile Членовете ще бъдат предлагани наличните възможности за Обмяна на Точки според реда на пристигането на клиентите на дадена бензиностанция на EKO. За избягване на съмнения, EKO не е задължено да поддържа фиксиран брой продукти, които могат да бъдат получени при Обмяна на Точки, или да осигурява резерви след като наличните запаси от такива продукти са вече изчерпани. 

(15) Обмяна на Точки чрез дигитални канали: Обмяна на Точки може понякога да бъде възможна и чрез дигитални канали по следния начин:
i. EKO Smile Член влиза в своя EKO Smile Профил (като въведе своя имейл адрес и парола) чрез Приложението EKO Smile или Уебсайта EKO Smile; съответният EKO Smile Член получава достъп до офертата за Обмяна на Точки чрез своето Приложение EKO Smile или Уебсайта EKO Smile;
ii. След това съответният EKO Smile Член избира Наградата и я добавя в кошницата си;
iii. После съответният EKO Smile Член потвърждава Обмяната на Точки и същите автоматично се приспадат от Баланса на съответния EKO Smile Член;
iv. На съответния EKO Smile Член автоматично се издава дигитален Купон, който предоставя отстъпка за избрания продукт;
v. След това съответният EKO Smile Член може да използва издадения дигитален Купон, за да закупи избрания продукт на всяка бензиностанция EKO.

(16) Оферти за Обмяна на Точки, предоставяни от EKO Smile Партньори: 
i. Периодично EKO Smile Партньорите предлагат на EKO Smile Членовете възможността да обменят събраните EKO Smile Точки за лоялност, за отстъпки за продукти, произвеждани или продавани от EKO Smile Партньорите. 

ii. Информация за такива оферти ще бъде публикувана в Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile, като тези оферти могат да бъдат предмет на отделни условия (които включително да уреждат изисквания за предварителна резервация на определен продукт, ограничения за анулиране, условия за връщане, гаранции и ограничения на отговорността) на конкретния EKO Smile Партньор. 

iii. Когато офертите за Обмяна на Точки се предоставят от EKO Smile Партньори, EKO не носи отговорност за доставката, стандарта, гаранцията, поддръжката, качеството, нито за каквито и да било други условия във връзка продуктите и офертите на такива EKO Smile Партньори, нито за неспазването от страна на EKO Smile Партньор на неговите условия за Обмяна на Точки. 

42. КУПОНИ EKO SMILE:
(1) Купоните EKO Smile са допълнителни предимства, предоставяни в рамките на Програмата EKO Smile. По същество това са промоционални кодове, които дават право на EKO Smile Членовете да получат отстъпка за:
i. Предварително определен негоривен продукт или услуга, предлагани на бензиностанциите EKO;
ii. Предварително определен продукт или услуга на EKO Smile Партньор. 
(2) Купоните EKO Smile могат да бъдат както дигитални (под формата на баркод, наличен в Профила на EKO Smile Член), или на хартия (отпечатани като QR код върху касовата бележка на клиента на ПОС).
(3) Всеки Купон EKO Smile има срок на валидност, след който Купонът престава да бъде валиден и не може да се използва за получаване на отстъпки или предимства. 
(4) Всеки дигитален или хартиен Купон EKO Smile съдържа уникален код. 
(5) Всеки Купон EKO Smile може да се използва само в една трансакция.
(6) EKO Smile Членовете могат да получат Купони EKO Smile чрез:
i. обмяна на натрупаните EKO Smile Точки за лоялност, за Купон EKO Smile (включително чрез дигитални канали), или
ii. участие в промоционална дейност (напр. от типа „купете две кафета и получете талон за отстъпка за третото кафе“).

43. ОТСТЪПКИ ВЪРХУ НЕГОРИВНИ ПРОДУКТИ: 

(1) В допълнение към отстъпките за гориво, предоставяни периодично на EKO Smile Членовете, EKO ще им предлага и отстъпки върху негоривни продукти и услуги, на своите бензиностанции. 

(2)Такива отстъпки ще бъдат достъпни само за EKO Smile Членовете с активни (регистрирани) EKO Smile Карти за лоялност.

(3)Някои отстъпки ще бъдат достъпни само за EKO Smile Премиум членовете. 

(4) Отстъпките са предимство, периодично предоставяно изцяло по преценка на EKO. Като такива те не са постоянна характеристика на Програмата EKO Smile.

(5) Ако в определен момент EKO Smile Член получи едновременно правото (i) да закупи с отстъпка негоривен продукт или услуга на ЕКО, съгласно настоящата точка 43, (ii) с Купон EKO Smile или пък (iii) чрез Обмяна на Точки, правото на закупуване с Купон EKO Smile ще се прилага с предимство пред другите две изброени възможности. 

(6) Наличните отстъпки за негоривни продукти и услуги, ще бъдат публикувани в Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile.

44. ЕКO SMILE ИГРИ/СЪСТЕЗАНИЯ/ТЪРГОВЕ И ПРОМОЦИИ: 
(1) EKO Smile Игрите/Състезанията/Търговете и Промоциите ще бъдат организирани от EKO периодично като допълнителна част от Програмата EKO Smile. 
(2) Такива инициативи винаги ще бъдат предмет на отделни условия, които ще бъдат достъпни на Уебсайта EKO Smile. 
(3) EKO Smile Членовете могат да получат възможност да обменят събраните EKO Smile Точки за лоялност, срещу участие в такива инициативи, както и да печелят допълнителни EKO Smile Точки за лоялност чрез такива инициативи. 

X. ДОПЪЛНИТЕЛНИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ НА ПРОГРАМАТА EKO SMILE 

45.ДАРЕНИЕ НА EKO SMILE ТОЧКИ ЗА ЛОЯЛНОСТ 
(1) Програмата EKO Smile може периодично да подкрепя различни благотворителни организации. Изчерпателен списък на такива благотворителни организации ще бъде достъпен в Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile.  
(2) EKO Smile Членовете могат да дарят толкова EKO Smile Точки за лоялност, колкото желаят, в полза на някоя от благотворителните организации. 
(3) Такива дарения са изцяло безплатни за даряващия EKO Smile Член.
(4) В такива случаи EKO ще окаже подкрепа на всяка такава благотворителна организация в замяна на дарените EKO Smile Точки за лоялност, при спазване на конкретни условия, които ще бъдат предварително обявени в Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile.  

46.ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА EKO SMILE ТОЧКИ ЗА ЛОЯЛНОСТ 

(1) EKO Smile Точките за лоялност са персонални и винаги се отнасят към конкретен EKO Smile Профил (притежателите на нерегистрирани EKO Smile Карти за лоялност имат анонимни профили. Моля, вижте Раздел V, точка 26 по-горе). EKO Smile Член обаче може да реши да прехвърли всички или част от своите EKO Smile Точки за лоялност на друг EKO Smile Член. 
(2) EKO Smile Членовете могат да прехвърлят своите EKO Smile Точки за лоялност само чрез личния си EKO Smile Профил (чрез Приложението EKO Smile или Уебсайта EKO Smile) по следния начин:
- Съответният EKO Smile Член влиза в личния си Профил;
- Съответният EKO Smile Член предоставя номера на мобилния телефон на съответния, друг EKO Smile Член, който ще получи точките.
(3) Прехвърлянето не е свързано с такси нито от страна на прехвърлителя, нито от страна на получателя. 
(4) EKO Smile Точките за лоялност ще бъдат прехвърлени и незабавно ще се появят в EKO Smile Профила на получателя. Прехвърлените EKO Smile Точки за лоялност запазват първоначалния си срок на валидност.  
(5) Само активни EKO Smile Членове, т.е. такива, чиито Профили не са закрити или блокирани (както е посочено в раздел XII по-долу), могат да прехвърлят и получават Точки за лоялност.

47. ФУНКЦИОНАЛНОСТ ЧЛЕН-КАНИ-ЧЛЕН:
(1) EKO Smile Членовете могат да поканят свои познати да се присъединят към Програмата EKO Smile - благодарение на функцията „Член-кани-Член“, налична в Приложението EKO Smile.
(2) При попълване на Регистрационната си форма, поканеният може да въведе номера на мобилния телефон на поканилия го EKO Smile Член. 

XI. ОБЩИ ПРАВИЛА ЗА ФУНКЦИИТЕ И ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ПРОГРАМАТА EKO SMILE 

(1) Не е възможно да се комбинират няколко функции на Програмата EKO Smile с цел получаване на отстъпка за един и същ горивен продукт. 
(2) Ако определена категория продукти е обект на обща отстъпка (отстъпка, предоставена извън обхвата на Програмата EKO Smile и достъпна за всички клиенти на EKO), тази обща отстъпка ще има предимство, в случай че категорията продукти подлежи и на друга отстъпка в рамките на Програмата EKO Smile. 
(3) Ако продуктът отговаря на условията за няколко отстъпки в рамките на Програмата EKO Smile, например отстъпка чрез Обмяна на Точки и отстъпка чрез Купони EKO Smile, винаги първо се прилага Купонът EKO Smile. 
48. (1) EKO Smile Точките за лоялност са една от основните функционалности на Програмата EKO Smile. 
(2) EKO Smile Точките за лоялност могат да се печелят, обменят, държат, даряват или прехвърлят, както е посочено в настоящите Общи условия. Всяко друго обменяне, предоставяне, продажба, размяна или прехвърляне на EKO Smile Точките за лоялност или опит за такова използване може да представлява нарушение на тези Общи условия. EKO Smile Точките за лоялност, които не са спечелени и съхранявани в съответствие с тези Общи условия, са невалидни и не могат да бъдат обменяни. 

49. Всеки EKO Smile Член носи отговорност за сигурността на своя EKO Smile Профил и на всякакви и всички Купони, които EKO или Партньорите му издават.

50. Ако EKO Smile Член узнае, че даден код, потребителско име, парола или номер на EKO Smile Профил са станали известни на неупълномощено лице/лица, той трябва незабавно да се свърже с EKO чрез Центъра за обслужване на клиенти или чрез изпращане на имейл на адрес: customer.service@eko.bg. 

51. ЕКО периодично ще сключва споразумения с EKO Smile Партньори, за да осигури разширяване на предимствата, които тези Партньори могат да предложат на EKO Smile Членовете.

52. EKO Smile Партньорите могат да определят конкретните трансакции, включващи техни продукти, при които могат да се печелят EKO Smile Точки за лоялност, както и броя на Точките за лоялност, които могат да се печелят, и/или наличните оферти за обмяна. Такива предложения за печелене или обмяна на EKO Smile Точки за лоялност, представляват промоционални инициативи, които ще се предлагат периодично и като такива са достъпни за EKO Smile Членовете или за определен период от време, или „до изчерпване на количествата“, в случай че промоциите/офертите/обменянето се отнасят до конкретни продукти или услуги. Всички такива инициативи ще бъдат предмет на отделни условия, които ще бъдат публикувани на Уебсайта EKO Smile. 

53. Ако трансакция, при която са издадени или обменени EKO Smile Точки за лоялност, бъде анулирана, отменена или не бъде завършена, EKO ще отмени свързаното с нея движение на EKO Smile Точките за лоялност. Ако не са налични достатъчно Точки за лоялност, за покриване на сторнирането на спечелените Точки за лоялност или ако EKO подозира измама или неправомерно поведение, Наградите могат да бъдат отказани или отменени, докато Балансът на EKO Smile Точките в съответния Профил не стане отново положителен чрез придобиване на допълнителни EKO Smile Точки за лоялност.

54. EKO Smile Членовете ще могат да видят всяка трансакция в своя EKO Smile Профил / История на трансакциите чрез Приложението EKO Smile и Уебсайта EKO Smile, в рамките на 24 (двадесет и четири) месеца от датата на трансакцията. За повече подробности относно информацията, която EKO записва и съхранява, моля, прегледайте Политиката за поверителност за Програма EKO Smile.

55. Връщане на продукти:
Ако продукт, закупен с отстъпка чрез една от функционалностите на Програмата EKO Smile, е предмет на валидна политика за връщане (възможно само за продукти, които не са горива), в зависимост от предпочитанията на EKO Smile Члена, EKO ще:
i. Ако отстъпката е получена при Обмяна на Точки: 
- замени върнатия продукт с друг, или 
- възстанови обменените Точки за лоялност EKO Smile в Профила в EKO Smile на Члена на EKO Smile и ще предостави всяко съпътстващо парично плащане в брой (на сумата, платена от EKO Smile Член като цена на продукта).
- В случаите на закупуване на няколко единици от един и същ продукт на различни цени, ако продуктите бъдат върнати, EKO ще върне пропорционални части от обменените Точки за лоялност EKO Smile и пропорционални части от паричното плащане, което е равностойно на върнатите единици. 
ii. Ако отстъпката е получена чрез Купон: Съответният EKO Smile Член ще получи обратно платената парична сума. Купонът на EKO Smile обаче не може да бъде възстановен и ще бъде загубен. 

XII. ЗАКРИВАНЕ И БЛОКИРАНЕ НА EKO SMILE ПРОФИЛ

56. Закриване (окончателно деактивиране на EKO Smile Профил):
(1) При закриване на EKO Smile Профил всички предимства, свързани с него, автоматично се анулират (напр. те вече не са активни и не могат да бъдат използвани по никакъв начин от притежателя на закрития Профил), достъпът на съответния EKO Smile Член до Програмата EKO Smile се прекратява и всички предимства, на които той е имал право се анулират. 
(2) EKO Smile Профилите могат да бъдат закрити в следните случаи:
i. Имейл адресът на EKO Smile Член не е проверен в рамките на 6 месеца от регистрацията му (съгласно раздел III, точка 16 по-горе);
ii. Неактивен EKO Smile Профил: EKO закрива всеки Профил, към която не са били начислени Точки за лоялност или от който не са били обменяни Точки за лоялност за период от 12 последователни месеца;
iii. EKO Smile Член иска закриване: EKO Smile Членовете могат да поискат закриване на своите EKO Smile Профили: 
- чрез дигиталните канали: чрез Приложението EKO Smile (раздел „Моят профил“) и Уебсайта EKO Smile (чрез достъп до раздел „Профил“). Когато EKO Smile Член поиска закриване на своя Профил чрез една от двете дигитални опции, Профилът в ще бъде закрит в срок до 30 (тридесет) дни след подаване на искането. Съответният EKO Smile Член запазва правото си на всички предимства на Програмата EKO Smile в рамките на 30-дневния срок съгласно предходното изречение.
- чрез Центъра за обслужване на клиенти: Съответният EKO Smile Член трябва да се свърже с Центъра за обслужване на клиенти по имейл или по телефона и да поиска закриване на своя Профил. В такива случаи Профилът се закрива незабавно. 

57. Блокиране (временно деактивиране на EKO Smile Профил):
(1) EKO може да блокира Профил в EKO Smile, без да уведомява съответния EKO Smile Член., ако EKO има съмнения, че е настъпил един от следните случаи:  
i. EKO Smile Член е нарушил тези Общи условия; 
ii. EKO Smile Член се е разпоредил с EKO Smile Точките за лоялност по начин, който не е разрешен от тези Общи условия или от приложимите Общи условия на EKO Smile Партньорите;
iii. EKO Smile Член е извършил незаконни действия във връзка с Програмата EKO Smile; 
iv. EKO Smile Член е предоставил на EKO невярна или подвеждаща информация; 
v. EKO Smile Член обижда или оскърбява който и да е член на персонала на EKO или EKO Smile Партньори или по друг начин се е държал по  неприличен начин при взаимодействието си с персонала на EKO или на EKO Smile Партньорите. 
(2) В случаите, посочени в предходните букви от i. до v., EKO Smile Профилът ще остане блокирана по време на разследването, което EKO се ангажира да извърши самостоятелно или с намесата на българските органи (както е разрешено и регламентирано от приложимото българско законодателство), за да провери инцидента. В случай че в крайна сметка се установи наличието на такъв инцидент, EKO ще закрие въпросния Профил. 

58. За времето на разследването по предходната точка 58, параграф 2 съответният EKO Smile Член няма да може да взаимодейства по никакъв начин с Програмата EKO Smile. В случай че EKO Smile Член счита, че неговият Профил е бил неоснователно закрит или блокиран, както е посочено по-горе, той може да подаде писмено оплакване, в което да изложи подробно своите аргументи, и да я изпрати на адрес: customer.service@eko.bg . 

XIII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

59. EKO обработва личните данни на EKO Smile Членовете в съответствие с приложимото българско законодателство и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните).

60. Подробна информация относно личните данни, обработвани за целите на Програмата EKO Smile, е налична в Политиката за поверителност за Програма EKO Smile и в Политиката за бисквитките за Програма EKO Smile, достъпни чрез Приложението EKO Smile (за Членовете на EKO Smile), както и за всички физически лица на Уебсайта EKO Smile. В Политиката за поверителност за Програма EKO Smile се съдържа информация за личните данни за EKO Smile Членовете, които EKO събира, как ще се използва тази информация и с кого може да бъде споделяна. 

61. EKO Smile Членовете трябва да потвърдят, че са прочели Политиката за поверителност за Програма EKO Smile и Политиката за бисквитките за Програма EKO Smile, когато попълват Регистрационната форма при създаването на своя Профил в EKO Smile. 

XIV. ДРУГИ РАЗПОРЕДБИ

62. (1) EKO Smile Членовете изрично потвърждават, че приемат настоящите Общи условия, като кликват върху съответното поле (чрез приплъзване по екрана на смарт устройството си) при попълване на Регистрационната форма, необходим за създаване на EKO Smile Профила.

(2) С настоящото EKO Smile Членовете се съгласяват да спазват настоящите Общи условия, при всяко използване или достъпване на Програмата EKO Smile от тяхна страна. 

(3) Тези Общи условия са достъпни чрез Приложението EKO Smile и на Уебсайта EKO Smile. 

(4) EKO има право едностранно да променя тези Общи условия по свое усмотрение  по всяко време, като по този начин променя някоя от характеристиките или функционалностите на Програмата EKO Smile. 

(5) Когато е възможно, EKO ще информира EKO Smile Членовете, като им изпрати предварително уведомление за предстоящите изменения и по този начин ще ги информира за правото им да откажат да дадат съгласието си за прилагане на изменените Общи условия и вместо това да поискат закриване на техните Профили в EKO Smile, като се свържат с Центъра за обслужване на клиенти. 

(6) EKO Smile Членовете, които не са поискали изрично закриване на своя EKO Smile Профил, ще се считат за приели изменените Общи условия. 

(7) Изменените Общи условия влизат в сила с публикуването им на Уебсайта EKO Smile. Във всички случаи EKO Smile Членовете ще имат право да поискат закриване на своите EKO Smile Профили в съответствие с точка 63, подточка 5 по-горе, ако не са съгласни с Общите условия или с някоя от техните актуализации.  

(8) С приемането на тези Общи условия EKO Smile Членовете потвърждават, че всички права на интелектуална собственост, включително всички авторски или сродни права, търговски марки, дизайни, патенти, търговски тайни, ноу-хау, полезни модели, търговски стил и всички права върху външния вид и функционалностите на Приложението EKO Smile, Уебсайта EKO Smile или всякакви други права на интелектуална или индустриална собственост или права на собственост, включени в или свързани с  Програмата EKO Smile,  или отделно с някоя от нейните характеристики и функционалности, принадлежат или на EKO, или на някое от свързаните с него юридически лица, или на EKO Smile Партньорите, и EKO Smile Членовете нямат право да използват тези права и права на собственост по какъвто и да е начин, без изричното разрешение на техния собственик/собственици. EKO Smile Членовете носят отговорност за всички вреди, претърпени от собствеениците на правата и правата на собственост по предходното изречение, в случай че тези вреди са настъпили в резултат на нарушаване на тези Общи условия от страна на EKO Smile Членовете. 

(9) Тези Общи условия очертават рамката на Програмата EKO Smile. Отделни функционалности и инициативи, организирани в рамките на Програмата EKO Smile (например EKO Smile Игри/Състезания/Търгове, EKO Smile Промоции и т.н.), ще бъдат предмет на отделни условия, които ще бъдат достъпни на Уебсайта EKO Smile по всяко време на продължителността на тези инициативи. В случай на противоречия между тези Общи условия и отделните условия, приложими към такива инициативи, предимство ще имат отделните условия на конкретната инициатива. 

63. С приемането на тези Общи условия EKO Smile Членовете се задължават да поддържат информацията в своите EKO Smile Профили, точна по всяко време, докато техните EKO Smile Профили са активни, включително като актуализират своевременно своя Профил (като влизат със своя имейл адрес и парола чрез Уебсайта EKO Smile или Приложението EKO Smile).

64. Всяка разпоредба на тези е Общи условия е със самостоятелно значение.  Недействителността на която и да е отделна разпоредба от тези Общи условия не засяга общата действителност на този документ.

65. Тези Общи условия са подчинени на приложимото законодателство на Република България. Българското законодателство ще се прилага и ще урежда също и всички случаи на използване на Програмата EKO Smile, нейните функционалности или специфики, които не са разгледани в настоящите Общи условия.  

66. С настоящото EKO се задължава да положи максимални усилия за разрешаване на всякакви спорове със своите клиенти на добра воля и в дух на преговори. В случай че страните не успеят да постигнат взаимно съгласие, компетентни да разгледат такива спорове, са българските граждански съдилища. 

67. За допълнителна информация, съдействие и ако имате оплаквания относно Програмата EKO Smile (включително в случаите на неоснователно закрит или блокиран EKO Smile Профил) или ако смятате, че има грешка при разпределянето на Точките за лоялност (напр. на EKO Smile Член са били разпределени по-малко точки, отколкото е трябвало), моля, свържете се с EKO чрез Центъра за обслужване на клиенти на следните данни за контакт:
i. по имейл: customer.service@eko.bg 
ii. по телефон: 0700 30 107.  

Последна актуализация: 02.12.2023 г.

„ЕКО България“ ЕАД
(уеб)